SATIN ALMA EĞİTİMİ KURSU
SATINALMA YÖNETİMİ ve POLİTİKALARI, SATINALMACILAR İÇİN TEMEL BİLGİLER 20-21 Temmuz ( 10:00-18:00 / 14 Saat) Eğitimin Amacı: Kuruluşların rekabet güçlerini arttırmaları üretimde hızlı ve esnek davranabilmelerine bağlıdır. Hız ve esnekliğin kazanılması satın alma fonksiyonun doğru tanımlanması ve organize edilmesini gerektirir. Bu seminerin amacı satın alma fonksiyonun kuruluş içindeki yerini her açıdan inceleyerek; Katılımcıların, kendi kuruluşlarındaki satın alma bölümlerini ihtiyaçlar doğrultusunda yeniden yapılandırmalarına katkı sağlamak, Satın almacıların iletişim becerilerini ve satın alma işlem performanslarını arttırmaktır. Eğitmen: ŞENGÜL KÜLAHLI Uludağ Üniversitesi, İ.İ.B.F. İktisat Bölümü (1984) Sertifikalı Yönetim Danışmanıdır. Yönetim Danışmanları Derneği Yönetim Kurulu Üyesidir. CMC (Certified Management Consultant - Sertifikalı Yönetim Danışmanı), en üstün mesleki standartların varlığını ve mesleki etik yüklenimlere bağlılığı temsil eden uluslararası bir sertifikasyon işareti olup, Türkiye'de, Yönetim Danışmanları Derneği tarafından verilmektedir. Eğitim Tarihleri/Yeri Merkez / BARTIN Eğitim Ücreti: 200 TL + KDV Not : Eğitim ücretine, eğitim metaryalleri dahildir. Kimler Katılabilir: Satın alma yönetimi ve politikaları, tedarik zinciri yönetimi gibi konularına üst yönetim, satın alma yöneticileri, muhasebe-finans yöneticileri, depo yöneticileri katılmalıdır. Satın alma iletişimi ve satın alma işlemleri, performans ölme-değerlendirme gibi konulara satın alma ekibi katılmalıdır. İrtibat: Bartın GİAD( Detaylı bilgi ve kayıt için: 506 339 90 09 - 228 80 33 ) İÇERİK:  KONULAR  Tanışma  Satın alma amaçları,  Satın alma fonksiyonunun tanımı ve önemi  Satın alma fonksiyonları: Planlama, satın alma, stok tutma, dağıtım  Satın alma politikaları, satın almayı etkileyen politikalar • Talep tahminleri • Stok politikaları • Tedarikçi yönetimi • Ödeme politikaları  İşletmelerde satın alma biriminin yeri ve organizasyonu • Satın alma birimi iç organizasyonu • Satın alma biriminin görevleri • Satın alma görevlilerinin sahip olması gereken nitelikler  Satın alma birimi repertuarı  Satın alma iletişimi  Satın alma süreci • Teklif toplama, değerlendirme ve tedarikçi seçimi • Satın alma kararının oluşturulması • Sipariş işlemleri • Malzeme girişi  Performans ölçme ve değerlendirme: Tedarik süreci, tedarikçiler, satın alma birimi  Tedarik zinciri  Kriz ortamında satın alma



Kapat