SATIN ALMA EĞİTİMİ KURSU
|
SATINALMA YÖNETİMİ ve POLİTİKALARI, SATINALMACILAR İÇİN TEMEL BİLGİLER
20-21 Temmuz
( 10:00-18:00 / 14 Saat)
Eğitimin Amacı: Kuruluşların rekabet güçlerini arttırmaları üretimde hızlı ve esnek davranabilmelerine bağlıdır. Hız ve esnekliğin kazanılması satın alma fonksiyonun doğru tanımlanması ve organize edilmesini gerektirir. Bu seminerin amacı satın alma fonksiyonun kuruluş içindeki yerini her açıdan inceleyerek; Katılımcıların, kendi kuruluşlarındaki satın alma bölümlerini ihtiyaçlar doğrultusunda yeniden yapılandırmalarına katkı sağlamak, Satın almacıların iletişim becerilerini ve satın alma işlem performanslarını arttırmaktır.
Eğitmen: ŞENGÜL KÜLAHLI Uludağ Üniversitesi, İ.İ.B.F. İktisat Bölümü (1984)
Sertifikalı Yönetim Danışmanıdır. Yönetim Danışmanları Derneği Yönetim Kurulu Üyesidir.
CMC (Certified Management Consultant - Sertifikalı Yönetim Danışmanı), en üstün mesleki standartların varlığını ve mesleki etik yüklenimlere bağlılığı temsil eden uluslararası bir sertifikasyon işareti olup, Türkiye'de, Yönetim Danışmanları Derneği tarafından verilmektedir.
Eğitim Tarihleri/Yeri Merkez / BARTIN
Eğitim Ücreti: 200 TL + KDV
Not : Eğitim ücretine, eğitim metaryalleri dahildir.
Kimler Katılabilir: Satın alma yönetimi ve politikaları, tedarik zinciri yönetimi gibi konularına üst yönetim, satın alma yöneticileri, muhasebe-finans yöneticileri, depo yöneticileri katılmalıdır. Satın alma iletişimi ve satın alma işlemleri, performans ölme-değerlendirme gibi konulara satın alma ekibi katılmalıdır.
İrtibat: Bartın GİAD( Detaylı bilgi ve kayıt için: 506 339 90 09 - 228 80 33 )
İÇERİK:
KONULAR
Tanışma
Satın alma amaçları,
Satın alma fonksiyonunun tanımı ve önemi
Satın alma fonksiyonları: Planlama, satın alma, stok tutma, dağıtım
Satın alma politikaları, satın almayı etkileyen politikalar
• Talep tahminleri
• Stok politikaları
• Tedarikçi yönetimi
• Ödeme politikaları
İşletmelerde satın alma biriminin yeri ve organizasyonu
• Satın alma birimi iç organizasyonu
• Satın alma biriminin görevleri
• Satın alma görevlilerinin sahip olması gereken nitelikler
Satın alma birimi repertuarı
Satın alma iletişimi
Satın alma süreci
• Teklif toplama, değerlendirme ve tedarikçi seçimi
• Satın alma kararının oluşturulması
• Sipariş işlemleri
• Malzeme girişi
Performans ölçme ve değerlendirme: Tedarik süreci, tedarikçiler, satın alma birimi
Tedarik zinciri
Kriz ortamında satın alma
|
|
|
|